Tuesday 22 April 2014

Tatra Mountains... a layout by Matilde

Witajcie!
Na dzisiaj przygotowałam scrap w spokojnych beżowych odcieniach z moimi ulubionymi górskimi motywami :)

Hello!
Today I have for you a layout in a beige palette with my favourite mountains' landscape :)


Ten piękny odcień beżowego to pastelowa mgiełka w kolorze cinnamon.

This wonderful beige colour that's Ayeeda Mist - Pastel Cinnamon.



Przez maskę nałożyłam gesso, które wymieszałam z farbką również w kolorze cinnamon. Na koniec dodałam drobne kropeczki kredową mgiełką w kolorze Dark Brown.

I applied Ayeeda Gesso through a mask, which I mixed with an Ayeeda Paint - Matte Cinnamon before. I've  finished this layout with some splatters from Chalk Dark Brown Mist.



W pracy wykorzystałam następujące produkty marki 13arts:

I've used 13 arts products:

Timeless chipboard

Pozdrawiam serdecznie!

XOXO!


1 comment:

  1. Amazingly beautiful - the cinnamon texture is beautiful with the pale aqua - wonderful composition.
    Alison x

    ReplyDelete