Saturday 5 July 2014

Na ślubną nutę.

Witajcie Kochani. Hello everyone

Pomimo iż wakacje nabierają rozpędu mój dzisiejszy post wcale do nich nie nawiązuje. 
Nadal zauroczona cudownie delikatnymi papierkami z kolekcji  "Fly away" tworzę prace ślubne. 
Dziś pokażę Wam jedną z nich. 
Jest to prosta lekko ukwiecona karteczka w zimno-ciepłej tonacji. Bardzo spodobało mi się połączenie szarości z ciepłym lekkim brązem i złotą mgiełką Ayeeda mist pearl gold, którą lekko psiknęłam na koniec moją karteczkę.
Tekturkowy napis maznęłam transparentnym medium- Acrylic Liquid  Medium by nieco go usztywnić i nadać blasku.

***
We've got holidays but my post won't be about them. I'm still enchanted with lovely Fly Away collection and I create wedding projects with it. 
I'm going to show you one of them. It's a simple card full of flowers in warm and cold tons. 
I really like mixing greys with warm browns and gold mist -Ayeda Mist Pearl Gold which I used at the end.
 I also used some acrylic liquid medium on the chipboard to add some shining effects.




I used:

Kochani dziękuję za uwagę.
Miłego wekendu Wam życzę.
Pozdrawiam


4 comments: