Thursday 22 December 2016

Layout " Hello" by Lilibleu.



Hello 13 Arts friends !!



Today, I present to you this colorful page I made with the very pretty Aria Story collection. I used the very same colors than those on my sons' T-shirts, colors I hadn't used for a long time and that I love!

Aujourd'hui, je passe vous présenter cette page haute en couleurs que j'ai réalisée avec la très jolie collection Aria StoryJ'ai repris les couleurs présentes sur les t-shirt de mes fils, couleurs que je n'avais pas utilisées depuis longtemps et que j'adore !





I started with a layer of Gesso White in the middle of my page. Then I sprayed some Pearl Sky Blue ink and some water. I gave texture to my background by applying Modeling Paste with the Mask Color Basic Triangle.


J'ai commencé par mettre une couche de Gesso White au centre de ma page. J'ai ensuite pulvérisé de l'encre Pearl Sky Blue ainsi que de l'eau. J'ai donné de la texture à mon fond en appliquant du Modeling Paste à l'aide du Mask Color Basic Triangle. 



Here and there I put some Medium Transparent gel on which I added Microspheres.

A certains endroits, j'ai mis du gel Medium Transparent sur lequel j'ai rajouté des Microspheres.





13 Arts products:








Have a nice day everybody !!

Très belle journée à toutes et tous !!



1 comment: